szerda, július 22, 2009

Az ellopott bejegyzés

Ezt a kérdéssort az egyik moly-tag blogján találtam, és lenyúltam, mert elgondolkodtatónak találtam. Meg különben is miért ne?

Kedvenc:

Étel: abszolút? palacsinta és sült kacsa bármikor jöhet (meg az édességek, meg... ja.)
Ital: víz, gyömbér, citromos/epres/málnás vackok
Alkohol: tudjuk, hogy ritkán, de ha mégis: koktélok, pálinkák (kivéve a körte, brrr), abszint, borból a rosé (persze az is lehet, hogy még csak ebből ittam jó fajtát)
Szín: sötétebb árnyalatai a vörösnek és a zöldnek, meg a klasszikus fekete és fehér
Együttes: na ne hülyéskedjünk.
Színész: a sokoldalú, netán polihisztor urak munkásságát követem előszeretettel (pl.: McGregor, Downey Jr, Laurie, de én nem tudok meghatározni ilyeneket)
Színésznő: sok a tehetséges és intelligens(nek látszó) díva is
Film: most direkt bántunk engem?
Sorozat: Tudors, House MD, Sex and the City, IT Crowd, Pushing Daisies (eddig.)
Szám: ha a szövege egyszer megérint, akkor már nyert ügye van bármelyiknek


Hiszel-e:

Horoszkópban: hangulatfüggő, de visszamenőleg mindig több igazságot látok benne
Istenben: nem. igen. nem. igen. nem.
Túlvilágban: igen. nem. igen.
Földönkívüliekben: gondolom.
Magadban: Naponta egyszer.


Mit gondolsz róla?

Álmok: Fontosnak tartom őket, ha meg tudom fejteni, hogy mit jelentenének, ha egyáltalán jelentenének valamit. Érted.
Szerelem: "...köpni kell, pü."
Élet: szép dolog, csak szar a világ
Halál: nemakaromnemakaromnemakaromnemakarom
Dohányzás: passzívan
Káromkodás: Nagyon szeretem, remek önkifejezési eszköztár.


Egyik-másik:

Vanília-csoki: cso...vanília
Sör-bor: bor
Szárazföld-tenger: föld
Fekete-fehér: mikor hogy
Hideg-meleg: meleg
Nap-Hold: Hold
Állat - ember: ember
Rend - rendetlenség: többnyire rend


Közösség:

Szeretsz vásárolni?
Ki nem? Csak túl nehéz eset vagyok. Türelmetlen, akinek semmi sem jó soha.

Szeretsz emberekkel találkozni?
Persze, igénylem a társaságot, de időnként kell egy kis idő, amit egyedül tölthetek bezárva a szobámban. (Ez most egy kicsit sokra sikerült, úgyhogy vigyetek ki innen!!!)

Hogy jössz ki a környezeteddel?
Ööö. Kérdezd őket, de gondolom szarul. :D Legalábbis furán.

Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?
Nem hinném, hogy egyetlen van. Minden új iskola hozott legalább egyet. (Elgondolkodtam a fórumokon is, de... áh.)

Szeretsz középpontban lenni?
Még akkor is, amikor láthatatlan akarok lenni.

Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül?
Jóhogy! Az ilyen szerencsére ragadós.

És ha szomorúak?
Akkor felvidítom őket én. Ennyi.

Milyennek tartanak a többiek?
Gondolatolvasó azért nem vagyok. Gondolom lököttnek.


Előfordult már, hogy:

Ültél már repülőn? - Igen, de nem rendszeresíteném.
Voltál külföldön? - Szerencsére előfordult párszor, igen.
Sírtál mások előtt? - Sajnos.
Másztál fára? - Jóhogy!
Találkoztál már híres emberrel? - Egyre sűrűbben.
Eltört egy csontod? - Jobb kéz, mutatóujj legutolsó perce. :D
Be kellett feküdnöd kórházba? - Születésem utáni ott tartás ér?
Telefonbetyárkodtál? - Soha. Ja de... Tinilányok, kamasz "szerelem". :D
Lógtál az iskolából? - Csak tesi és spanyol órákról. Végzősként utóbbiról rendszeresen. :/
Úsztál tengerben? - Csak a térdig belegázolás történt meg. De majd egyszer, a megfelelő társaságban.
Voltál templomban? - Elvitettem magam anyuval. Nem örült, így apával küldött el.
Fent maradtál egész éjszaka? - Többször is. Imádom!
Táborban voltál? - Kézműves tábor alsóban? Gólyatábor?
Gondolatban megöltél valakit? - Nem rémlik, de amúgy biztosan volt ilyen.


Egyéb:

Jobb, vagy balkezes vagy? - Jobb.
Mi van az egérpadodon? - Itt csak touchpad van.
Mi van az ágyad alatt? - Szőnyeg?
Mitől félsz a legjobban? - Megsemmisülés.
Mi jár most a fejedben? - Mindent azért én sem fogok elmondani.
Vannak háziállataid? - Rakás macska, a kicsik éppen elnevezési fázisban. :D


Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: Őt. Meg Őt. És persze Őt is.
Amit a legjobban hiányolsz: Élet.
Életed legszebb időszaka: Volt ilyen.
Életed legrosszabb időszaka: Közvetlen utána történt.
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? - Mivel biztosan mindent ugyanígy csinálnék, ezért nem a saját életem mérföldköveihez (20 év alatt sok ilyen volt.), haneeeem. A XIX. századba valahova. Inkább a vége felé, a szép viktoriánus Angliába. :)
Egy dolog, amit megbántál: Félelem.
Egy dolog, amit elfelejtenél: Passzolnék.
Mi akartál lenni, ha nagy leszel? - Operaénekesnő. :)


Jövő:

Állás: Írni fogok. Csak nem tudom mit. Remélem nem címkéket a befőttes üvegekre.
Házasság: Ezt lehet hanyagolni kéne, mert ha addig nem is, az esküvőn úgyis összevesznénk.
Gyerekek: Jöjjenek. De ne most. Úgy lassan. Egyszer. Ja.
Fiad neve: És ha nem lesz fiam?
Lányod neve: És ha nem lesz lányom?
Hol fogsz lakni? - Egy hatalmas tetőlakásban valamely Európai fővárosban.


1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Valaki túl sokat gondol a memóriámról.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Túlélésben jó vagyok.

3. El szoktál aludni a tévé előtt?
Talán ha egyszer. De hé, nem is szoktam tévézni. (Khm, egy perce kapcsoltam ki a készüléket.)

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Jézusom, nem!

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Kacc.

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Nem hiszem, hogy volt igazán komoly. Csak ilyen hirtelen felindulásos, értelmetlenségek rémlenek.

8. Félsz a sötétben?
Dehogy, imádom a sötétet.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Nézd, sok a szép ember.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Senki se különb a másiknál.

11. Szerencseszámod?
Olyanról nem tudok, ami szerencsét hozott volna konkrétan. Szólj, ha tévedek.

12. Nyertél már lottón?
Nem?

13. Most iszol valamit?
Nem.

16. Most van valaki, aki hiányzik?
Mindig.

17. Mit kérsz karácsonyra?
Könyvespolcot és új hobbit.

18. Ismered a muffinembert?
Kellene?

19. Beszélsz álmodban?
Nem panaszkodtak még. Bár egyszer mintha mondták volna koleszban. De amúgy nem.

20. Emlékszel az első csókodra?
Van aki nem? (Már nem az enyémre. Ha-ha. Érted.)

21. Reptettél valaha sárkányt?
Never.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
2 éve a vadkerti tóra. Idén egyszer akartunk, esőig halasztottuk.

23. Sikeresnek tartod magad?
Hülyeségben és lustaságban abszolúte.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Passz. De 10nél többet nem használok rendszeresen.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
O_o Nope.

26. Mik a terveid holnapra?
Tervek? Na ne röhögtess.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Az mikor is volt pontosan?

28. Most hiányzik a suli?
Most nem. De szokott.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Múlt héten.

30. Szeretsz szingli lenni?
Mindennek meg van a maga előnye. Ennek pl. a felszabadultság.

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Unatkozni fogok: zene + net.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
24 órákat rendszeresen eltöltök a barátaimmal, szóval ez nem téma.

37. Ettél valaha kutyakaját?
Macskakaja ér? Persze azt is csak szagolgatták a kis hülyék.

38. Őszinte ember vagy?
Néha már nem tudom, hogy ez mit jelent.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Szemüveg (ha!), telefon, egy rend ruha... (valljuk be, hatalmas a humorom)

41. Van valamilyen sebhelyed?
Himlőhely a homlokomon. Meg grafitpötty a tenyeremen. A többi nem állandó.

44. Mi a legnagyobb titkod?
Ezt benézted.

45. Milyen gyakran telefonálsz?
Naponta.

46. Hiszel a szerelemben?
Tudom, hogy nem kellene.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Több kérdésre is visszamutathatnék.

49. Mikor sírtál utoljára?
Valamelyik nap.

50. Kit öleltél meg utoljára?
Évek óta nem látott Hannah-t.

52. Hol van a mobilod?
Az ágyon.

53. Mit ettél utoljára?
Túrótortát.

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
A nő másik arca

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Maximo Park - Going Missing

57. Most mire vágysz?
-mutogat-

58. Melyik a kedvenc kocsid?
Amelyikbe beleférünk pár jó arccal meg a csomagjainkkal és nem hagy minket cserben pár havi aktív használat közben.

59. Most nézel valamit a tévében?
Fentebb szóltam vala, hogy kikapcsoltam.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Anyu felhívott a konyhából.


Tök jó, ha végigolvassátok.
De sose kommenteltek.
Gonoszok.

5 megjegyzés:

  1. én mindig szerettem volna egy pónit :(

    VálaszTörlés
  2. But what about Charlie?
    Egyébként Te örök gonosz maradsz, akármit is csinálsz. :D

    VálaszTörlés
  3. Én végigolvastam, nagyon klassz :-D
    Automatice válaszoltam is rájuk magamban. Lehet hogy én is ellopom magamnak a blogomba :-)

    mdmselle, a Molyról

    VálaszTörlés
  4. Szólj, ha megvolt a lopás és én is elolvasom a válaszaidat. :D
    Egy-két helyre mondjuk már másnap mást írtam volna, mert még a kedvenc mondatomat sem használtam fel sehol, no de majd egy másik alkalommal.
    Lehet minden évben kitöltöm. :D

    VálaszTörlés
  5. Na, ezt én most tovább lopom Tőled... Később ki is töltöm...

    VálaszTörlés