vasárnap, augusztus 23, 2009

A takarítás és a zene kéz a kézben járnak

A hét elején anyu nagytakarítást hirdetett.
Az első probléma az volt, hogy nekem nem nagyon akarózott felkelnem... de ezen gyorsan túl is lendültünk, viszont maradt némi hiszti a hangulatomban, így egy rövidke, minimálisan gúnyos szóváltást követően elintéződött a háttérzaj kérdése is: a rádiót kikapcsoltuk, gyorsan megtöltöttem anyu pendrive-ját némi földi jóval, amit azon nyomban becsatlakoztattam a dvd-lejátszóba és hej, már takaríthattunk is!
Anyunak egyébként - ha lehet akkor-, még vegyesebb az ízlése, mint nekem. Klaxonsszal kezdtünk, mert miért ne. Majdnem végighallgattuk az albumot a megjegyzések ellenére:
- Ez a legjobb zenénk?
- Ugye nem ebben van az a gitáros csaj?
- Most ennek örülnöm kellene?
Hirtelen sértődésből a CSS lett kiválasztva büntető célzattal, persze csak két szám erejéig.
- Ezek meg milyen nemzetiségűek? Fura.
Nagy sóhajtások közepette váltottam The Subwaysre.
- Na, ez legalább nekem is ismerős! Végre valami jó! Fogadjunk ebben van az a csaj. Háhá, tudtam. Ő is énekel, jól hallom? Na, de ők nekem is tetszenek.
De ha még egyszer én leszek ludasként beállítva, mert nem ment se Rolling Stones, se Madonna-koncertre...

Húgocskám meg ilyet talált. Kicsi korunkban nagyon szerettük.

8 megjegyzés:

  1. Madonna koncert...nem tegnap volt...?:DD

    VálaszTörlés
  2. Nem értem hogy jön ez ide. A hangsúly a "nem"-en van. :D

    VálaszTörlés
  3. Nálunk nagy közös takarítás akkor van, ha apám meghirdeti, de olyankor nincs nagy vita a zenén. Doors, Janis Joplin, Simon&Garfunkel, esetleg némi Creedence, Scorpions, Beatles, Rolling Stones, Winampba be, shuffling on.

    VálaszTörlés
  4. Ez az, így kell ezt csinálni. Mondjuk állítom, hogy felmosáshoz a Nirvana a legjobb. Próbáld ki!

    VálaszTörlés
  5. Igenis, feljegyeztem :D
    Jutiseszembe: betettem végtelenítve a The Man Who Sold The World-öt, hogy az jól a fülembe másszon, és talán sikerüljön megtanulni a kíséretét :)

    VálaszTörlés
  6. Tapsikolhatnékom van! :D
    Szólj, ha megvagy vele, és meglátogatlak. :D

    VálaszTörlés
  7. Na csekkoltam is a kottáját, hamár így belelkesedtél, és elég primitívnek tűnik. Persze ez csak feldolgozás lesz, közel sem olyan mint az eredeti (egy szál nejlonhúros gitárral...), de hogy jó feldolgozás vagy nem, az legkorábban holnap derülhet ki, ha eljátszom. Ma már mindenki alszik.

    VálaszTörlés
  8. Szólj, ha kezded: én majd énekelek. :D

    VálaszTörlés