csütörtök, október 08, 2009

Káosz hét...

...és még nincs vége!
A majdnem elszúrt puding után tegnap majdnem nem lett rizsünk (elfelejtettem felforralni, ezért kétszer dobtuk be a sütőbe...), a tejszínes hús nem puhult meg eléggé, nem mintha tudtam volna rá rendesen figyelni azok után, hogy mindkét mutató és hüvelykujjamat leégettem. :D Bíztam benne, hogy még valami törni is fog, és nem tévedtem! Igaz, nem én voltam: Haruhi addig próbálta kinyitni a csemege uborkát, hogy hiába nyúltam oda, hogy megtartsam, az egész ripityára tört. Mondjuk gyorsan megettük a tartalmát. :D (Anyu a hétvégén úgy adta oda, hogy az üveget kéri vissza. Well... bocsi.)
Iskolába úgy járunk, mint a mesében, hol igen, hol nem. Khm. Tesi óra helyett is inkább aludtam.
Negyvenkettő, büszke leszel rám, miest rám érsz, jöhet a következő lecke. Tök jó vagyok. :D
Ja, és csoda is fog történni: jövő héten önszántamból fogom átlépni egy egészségügyi intézmény kapuit, és nem szemorvos, nem fogorvos, de még csak nem is vészhelyzet. Igaz, vicces volt amikor felhívtam a számot, amit Anne Mary adott, hogy időpontot kérjek, erre a szövettani laborban vették fel, vagy mi. De aztán a telefonos csaj csak kitalálta, hogy akkor biztos az adjunktus nénihez akarok menni. Nekem aztán tök mindegy, csak gyógyítsák meg a nagy piros foltot az oldalamon, és nehagyják, hogy több is legyen belőle.
Persze most is a könyvtárban ülök, és bár valamilyen szinten megértem, hogy egy ilyen hely mit válthat ki a párokból, azért gondoljanak már bele, hogy ez konkrétan egy üvegpalota. :D
Két este alatt végeztem a Big Bang Theory 2. évadával. Aaaannyira jóóóó! :D
Most visszatértem a Gilmore Girls-höz: 4. évad, nem emlékszem, hogy mi lett a neve végül Lane-ék bandájának, nem értem, hova tűnt Dave (oké, egyetemre ment. ennyi?), nem értem, Dean miért vette el feleségül Lindsey-t (vagy kit), amikor a legénybúcsúján seggrészegen azt morogta, hogy Rory a tökéletes, Rory az igazi, nem értek, Luke miért nem csinált valamit, és még nagyon-nagyon sok midnent nem értek. :D (De azért gyakran gondolok vissza arra a részre, ahol annyiszor elhangzott a The Man Who Sold The World. :))

Megjegyzés: Legalább 3, fejben előre megírt bejegyzés veszett el az "éterben". Szeretném pótolni, de lehet nem fog menni. Franc. :(

Ui.: Hé, srác a nagy tesco előtti buszmegállóból, sok szénsavmentes vízzel, hátha olvasod: a kalapos lány üzeni, hogy "Tetszel!" :D
(De te másik buszra szálltál: ilyen a sors. :D)

6 megjegyzés:

  1. az utóirat zárójeles részét hagyd már le, ez így tök negatív energiákat sugároz :D
    legyen az a vége, hogy "tetszel", és akkor mosolyogtató a vége :D
    písz :D:DD

    VálaszTörlés
  2. Igeniskérem :) Hétvégén majd csak szakítunk rá időt :) Azért vigyázz a mancsodra, nem lenne jó, ha teljesen tropára menne, mire jössz. Bár akkor úgyis a jobbat fogjuk nyúzni, had fájjon az is :P Fontos a szimmetria :D (és ugye tudod, hogy a Big Bang Theory 3. évada már elkezdődött és ezen a héten volt a 3. rész?)

    VálaszTörlés
  3. @negyvenketto: természetesen tisztában vagyok vele, de várok, mert... mert... nem tudom, de úgy érzem, várnom kell, másképp nemtom. :D

    VálaszTörlés
  4. Hep Alien Lane-ék bandájának neve :)

    VálaszTörlés
  5. @Dün: Köszi! határozottan emlékszem, hogy ezt a szókapcsolatot még nem hallottam az eltelt három és fél évadban, de azt hiszem csak lüke vagyok. :D

    VálaszTörlés
  6. de volt egy jobb név is (legalábbis nekem jobban tetszett :D): Kövess minket a sivatag szélére

    VálaszTörlés