péntek, július 23, 2010

Játékos bloggeres!

Keringenek itt mindenféle játékok és "díjak" a blogger népek között, és most én is részese lettem egynek, illetve mindjárt kettőnek, Tricia jóvoltából.

Először tehát lássuk a medvét, akarom mondani, a díjat!


A szabályok a következők:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Hát nagyon szépen köszönöm! :D
Hét dolog rólam? Hm...
  1. Imádom a baracklekváros-kakaós palacsintát.
  2. Alig van emlékem a szemüveg előtti időkről, de egy ideje kísérletezem a kontaktlencsével. Változó intenzitással, de nagy örömmel.
  3. Egyszerre érdekel minden és semmi.
  4. Személyem és életem tele van ellentmondásokkal.
  5. Hiszek a megérzéseimben. Néha másokéban is.
  6. Rengeteget álmodom, és jól tudom szűrni, hogy melyikekben bízhatok, és melyek csak szimpla agyi végtermékek.
  7. Lételemem a folyamatos mozgásban levés. Mindig mennem kell, mert másképp csúnyán be tudok lassulni és sokáig tart a regenerálódás.

Most pedig jöjjön a játék!

Írj fel 10(+1?) könyvet, amiket te mar olvastál, de ajánlanád a többieknek. Nevezz meg 5 bloggert, akiknek kíváncsi vagy a véleményére, linkeld be őket, és hagyj nekik üzenetet a blogjukban.

Hm, ez nagyon nehéz. Mind a könyvek, mind pedig a bloggerek kiválasztása nehéz feladat elé állít. De ennyi kockázatot vállalok. :D

Íme, a listám:
  • Virginia Woolf: Orlando - mert a humor és a szépség egy egészen új kombinációját nyújtja
  • Truman Capote: Mozart és a kaméleonok - mert tökéletes
  • Annémarie Selinko: Desirée - mert kis tizenévesként ez volt a legkedvesebb könyvem
  • Irvine Welsh: Trainspotting - mert megáll tőle a lélegzetem
  • Susan Kay: A fantom - mert félelmetesen gyönyörűen dolgoz fel/tovább egy régi történetet
  • Spiegelmann Laura: Édeskevés - mert nem is áll annyira messze az igazságtól
  • Nick Hornby: Egy fiúról - mert őszinte, mert angol, mert zenés, mert... mittudomén, mert jó
  • Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita - mert, ha még valaki nem olvasta volna, akkor irgum-burgum
  • Gaál Viktor: Arche - mert nehéz letenni
  • Douglas Coupland: X generáció - mert olyan jól hirdettük eddig is az igét, abba ne hagyjuk
  • +1: Emily Brontë: Üvöltő szelek -mert... this is madness, és mert újra akarom olvasni
A bloggerek pedig, akiknek ezt az egészet sok szeretettel küldeném/ajánlanám/stb.:
  • tricia, mert szeretném visszaadni, és ezzel tovább bátorítani a blogjához
  • zenka, mert az a legújabb felfedezésem, hogy szeretem őt olvasni
  • zakkant, mert szerintem annyira más könyveket olvasunk, hogy érdekes kísérlet lenne beleolvasni a másik könyveibe :)
  • csend zenésze, mert általában jó bejegyzéseket ír és jó ízléssel választ olvasmányt
  • negyvenketto, hogy aktivitásra csábítsam (tudom, tudom, dolgozó nő, sötöbö)
  • és mivel az első körnél hét emberről volt szó, ezért minimum ahhoz a részéhez megemlíteném Mademoiselle-t és Bridge-t is, mert őket is nagyon szeretem olvasni
Ami engem illet, a nekem ajánlott könyveket várólistáztam a moly.hu-n, és amint ledaráltam az idei tervemet, megnő a prioritásuk a nem egészen 500 tételes olvasandó listán. :)

4 megjegyzés:

  1. Bár megkaptad már, a protokoll megkívánja :): meghívnálak a 10+1 könyv-játékra plusz egy blogdíjat is átnyújtanék, ha elfogadod. :)
    http://papirrepulo.blogspot.com/2010/07/dij-es-101-konyv-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, teljesítve :) http://negyven-ketto.blogspot.com/2010/07/hogy-itt-is-legyen-egy.html

    VálaszTörlés