hétfő, december 13, 2010

A Terv: Utolérni magam

Tudom, mostanában nem látszik, de alapjában véve szeretek blogolni. Ez az ősz maga volt a káosz. Inkább fejen belül, mint kívül. Rengetegszer ígértem már meg, hogy most fogom magam, és folytatom, és írok és hű, de eddig még nem jutottam el, bocsánat. (Illetve, volt, hogy azért nem írtam, mert csak hisztizni tudtam volna. Az meg ugye, kinek kell? :))
De most, hogy vége van a szorgalmi időszaknak, és a vizsgáim felét máris magam mögött tudhatom, esélyes, hogy megemberelem magam, és eleget teszek hobbikötelességeimnek. (Azért itt megjegyezném, hogy egy év után egy másik hobbikezdemény is visszatért vetélytársnak. Hajrá én!)
Amikről várhatóak bejegyzések:
  • kismillió játék, amire felkértetek, és mindet meg akarom csinálni, mert tök jók
  • Berlin
  • beszámoló a 2. molyszületésnapról
  • összegzés az első félévről
Talán illene még némi terv- és/vagy ajánlójellegű dolgot is megosztanom, de szerintem mindenki örülni fog, ha csak az első három pont végére is érek. Plusz, a molyon is végre el kellene rendezgetnem az örökbe fogadott polcaimat, és összeállítanom a jövő évi alaptervezetet is.
A beadandóimról és a várható félhivatalos, félkritikusi tevékenységeimről már inkább ne is beszéljünk...

És hogy ne csalódjatok teljesen, hogy ma sem szolgáltattam értelmes tartalmat, íme, zene:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése