vasárnap, november 25, 2012

Csak egy kis vasárnap esti levezetés

Valahogy azt kellene megtanulnom, hogy egyszerre egy dolgot csináljak, és mindig csak és kizárólag arra koncentráljak, amit éppen csinálok, ne arra a másik négy dologra, amit még muszáj lenne, és ne arra a másik hatra, amit pedig szeretnék.

Arra jöttem rá, hogy ugye az egyetemi szakjaim és a kapott munkáim néha eléggé véletlenszerűen sikerültek, legalábbis az eredeti szándékaim mindig módosultak, de tulajdonképpen nem bánom egyiket sem, mert elég hasznos pluszt adtak. Most éppen azt tanulom, hogy hogyan legyek határozottabb, és hogyan álljak ki magamért normális módon. Tetszik.
Szerintem jobb ember vagyok, mint öt éve.

Tényleg, valamelyik nap véletlenül az e-mail fiókomban a legrégebbi leveleimet kezdtem el nézegetni, és beleolvastam pár darabba: szabályosan rosszul lettem magamtól. Én komolyan nem értem, hogy tudtatok velem szóba állni. De köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése