hétfő, április 08, 2013

25+

A változatosság kedvéért tegnap is buszon töltöttem három és fél órát, így volt időm gondolkodni megint, mert ugye gondolkodni szeretünk nagyon. Persze olvastam is, de az most mindegy.
A lényeg, hogy már egy hete az új negyedévszázadomat taposom, és az eddig döntéseimmel mind megvagyok elégedve. (Azzal mondjuk nem, hogy ma se tudtam felkelni 8-kor, de ezen még dolgozok.)
Kedden megtettem a lépést, amitől egyelőre jobban alszok és elvileg időm is van befejezni a szakdolgozatomat (ne, ne kérdezzétek meg, mennyit haladtam azóta vele), azóta pedig a lelkivilágomat meg a környezetemet tettem rendbe. Komolyan, még most is virágillata van a szobámnak. De nem csak a szobámban jó érzés lenni, hanem a bőrömben is. Kipihent vagyok, nyugodt vagyok, tiszta a fejem.
Éppen csak a koncert óta képtelen vagyok Reptile Youth-on kívül bármi mást hallgatni.


Can we make it?

I don't know, let's try.
If we don't try,
We'll never know.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése