szerda, december 18, 2013

Éjszakai lányos, sorozatos elmélkedés

Azóta akarok erről írni valamit, hogy nyáron megint maratont tartottam, de most sem futja ennél többre.

Mióta gimisként először néztem végig, legtöbbször az a SATC epizód jutott random az eszembe, amikor Carrie a fantasztikus partin meglátja - második szakításuk után először - Biget az új nőjével, aki majd egy tízessel fiatalabb Carrie-nél és ő gyorsan lefut a partra hányni egyet. (És erről most eszembe jutott egy beszélgetés a húgommal, de azt majd talán máskor.)

Mostanában viszont mindig azon kuncogok magamban, amikor eszembe jut (és egyre gyakrabban jut eszembe), hogy Carrie mennyire hozni akarta a tökéletes nő képét a közben Mrs. Biggé avanzsált Natashának, egészen addig, amíg a gálaest köszönőlevelét olvasva Carrie észre nem veszi azt a helyesírási hibát és röhögve felhívja Mirandát:
It’s a good thing she got married. The woman is an idiot.

PS: Azt soha nem értettem, hogy Natasha miért hagyta rájuk, ha tudta, hogy Big Carrie-vel csalja. Már csak az “én is sajnálom, hogy beleléptem a pocsolyátokba és az én életemet is elbasztátok” jellegű beszéde miatt sem.

PS #2: De a kedvenc részem az, amikor Steve felhívja éjjel Mirandát, hogy nem akarja zavarni, tényleg, csak annyit tegyen meg, hogy az ablakhoz megy és megnézi, hogy milyen gyönyörű és óriási a hold. <333 p="">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése